2011-12-08

Ikväll va det sista hoppträningen innan jul och vi avslutade med flaggan i topp:) det gick mycket bra, det va lite travhoppning och en serie, en trippel mm. Den avslutande banan va iaf trav in på upphöjda cavaletti avsaktning till skritt trav igen och travhoppa ett räcke, trav igen och hoppa en serie med två studs kryss ett galoppsprång oxer sen två små räcken med fem galoppsprång emellan, fick göra den två gånger det gick bra båda gångerna:) hade hoppat lite högre på en trippel innan. Men jag tycker det är jättebra att det varit mycket styrka och lydnadsövningar nu så vi får jobba ihop oss ordentligt.
Men ush vad jobbigt det är när det helt plötsligt är så kallt ute och man ska koppla på transport mm. Fast det är mysigt med snön som gör det betydligt ljusare ute.

I helgen känns det som att det är fullt upp, imorgon är det Uffeträning och sen ska Micke på jobbfest så jag och Olivia åker nog till Strömsbro.
På lördag är det babysim och sen julbord på Axmar brygga mmmm. Olivia ska vara hos ett par kompisar i Norrsundet så då kan vi äta i lugn och ro:)
På söndag blir det ridning på morgonen och sen måste det städas, och köket måste tömmas för dom kommer och tapetserar och byter golv nästa vecka. Hoppas att det blir fint.

Min gulliga unge har fått byta till sittvagn och jag tror att hon tycker det är mysigt när man får se lite om man är vaken.


Kommentarer
Postat av: P

Kul att det går så bra nu :) Gick det lika bra för Uffe? Klart Olovia vill se lite!

2011-12-10 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0