25 år

Jaha då har man gått och blivit 25-åring då=)
Känns faktiskt ingenting, har ju knappt kommit ihåg att jag ska fylla år förren typ idag. Blev iaf lite tårta på kvällen idag när Min och Mickes familj kom förbi på lite firande.
Fick jättebra och roliga presenter, presentkort på köpis och på H&M, och av mamma och pappa fick jag/vi biljetter till Robert Gustavsson Jubileumsshow med showmeny, det är alltså sådär så man sitter och äter under föreställningen. Känns riktigt lyxigt=) det va även hotell med frukost och Stockholm á la Carte kort, så jag känner att vi måste hitta på nått att göra på söndagen när man ändå har gratis inträde till massa saker. Någon som har nått och rekommendera är väl typ alla museum, båtturer, hovstallet mm. som finns att välja på. Jag funderar lite på om fjärilshuset kan vara roligt? Aja hinner ju fundera lite det är den 31/3 vi ska åka. Känns som man har massa kul att se fram emot nu, både Göteborg och Stockholm=)
Olivia fick vara med sin mormor idag medans jag städade och gjorde tårta mm. tack för de=)
Lotti va  Karin snäll och tog hand om idag, igår blev det en liten uteritt i mörkret och dagen föra var vi till ridhuset en sväng. Hon fick det ganska lugnt över julhelgen med hoppträning onsdag, vila torsdag, Karin red ut fredag, vilade lördag+söndag så hon tycker nog det är helt ok att få jobba lite igen.
Imorgon blir det träning för Uffe och måndag+tisdag hoppträning i Lervik. Sen så börjar Alex träning på torsdag också men vi skippar första gången eftersom det är dressyr KM på fredagen också så det blir mkt ändå. Men jag har iaf bestämt mej för att jag ska hoppträna varannan vecka för Alex och rida dressyr varannan vecka för Uffe. Tror att det blir bra både för ekonomin och tiden, osså hinner man ju träna lite själv emellan och Hanchen kommer ju en gång i månaden också+tävlingar så vi har nog att göra ändå=)
Jag har anmält till första tävlingen den 28/1 på STORK dressyr LC:1 och LB:1 tror jag de va=)

Vi har fått gjort om lite här hemma eftersom Olivia ska få sitt nya rum rustat så måste Mickes skrivbord vara i köket så då köpte vi ett nytt på en gång fast det tog jag och han tog mitt=) så igår skruvade jag IKEA skrivbord från morgon till kväll kändes det som men blev ganska nöjd med min nya hörna.

Egen whiteboardtavla tom. och dessutom så kom Mickes pappa med en lyxig kontorsstol igår så den tog jag också=) Är dock mindre nöjd med att Micke måste sitta i köket men det är sånt man får leva med.
Den fina skålen som syns på bilden köpte Micke till mej idag och även den här


Fina saker fast jag fick dom direkt i påsar så nått paket har jag inte fått öppna idag. Det är väl bara att inse att man börjar bli gammal och inte får öppna paket längre=) Är iaf jätteglad för det jag fått!
Nu måste jag kolla klart på Zorro.

Kommentarer
Postat av: P

Tjusigt! Det är massa tävlingar för er hela vintern/våren. När ska jag få tävla då...

2011-12-29 @ 16:40:59
Postat av: P

Jaha, Avesta i mitten på mars...jag vill tävla hemikring, suck

2011-12-29 @ 16:43:59
Postat av: Mamma

Man får hämta ut á la carte kortet innan man checkar in så ni hinner göra saker på lördag också om ni vill. SGS bussen kostar 280 kr. tur och retur. Finns tidtabell på deras hemsida. Går från busstation.

2011-12-30 @ 06:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0