Rusten

Ja nu är köket färdigt, jag kan väl inte säga att jag är supernöjd med tapeten men det finns ju inte så många fina att välja på när man bor i Gavlegårdarna:) fast när golvet blev bytt också så såg det mycket bättre ut. Det är ju iaf mycket bättre än det va innan. Ni får se före och efterbilder.
När man uppdaterar bloggen från telefonen så hamnar alla bilder längst ner:( jag har iaf inte kommit på hur man gör annars men jag hoppas dom ändrar de nån gång.
Idag skulle jag ha ridit för Uffe men jag blev visst själv så då blev det inget. Det får bli en tur till ridhuset iaf. Nästa termin så blir det mer regelbundet för Uffe så då ska jag nog hålla mej till han och Hanchen. Inte bra med för många kockar:)
Jag har anmält mej på hoppkurs i lervik 2-3/1 lär ju inte bli så mycke hoppat annars, är ju jobbigt och tar sån tid om man ska bygga själv. Tänkte kanske vara med på någon av Leifs träningar nästa vecka om det finns någon plats i nån grupp som passar.


Kommentarer
Postat av: Sara A

Jag har också anmält till hoppkursen men bara den 3e :) hoppas vi kommer i samma grupp :D

kram

2011-12-16 @ 10:37:31
Postat av: P

Det vart väl bra! Vad synd på dr.träningen! Själv har jag köpte ett fårskinn till rumpvärmare så jag inte ska få så ont i baken när jag bara skrittar... ;)

2011-12-16 @ 17:33:13
Postat av: sofia

det blev jättefint med tapeten:)

2011-12-16 @ 18:11:49
Postat av: Anne-Li

Det blev ju skitsnyggt!

2011-12-20 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0