4 fel

Ja 4 fel blev det för mej och Lotti idag på tävlingen, det va 90cm på GRS. Men det kändes bra hela banan jag kom bra på alla hinder och lite nära på det jag rev men ingen katastrof. Petra tyckte att jag red snabbt=) det gjorde jag nog också för jag hade snabbaste tiden, men det behövs ju inte eftersom vi rider i unghästavdelningen. Tror att det beror på att jag ska komma bort ifrån att sitta och plocka och lägga in extra galoppsprång så då sätter jag lite mycket tryck i henne istället men så småningom så hittar vi säkert ett mellanting=)
Här kan ni se våran runda:

I veckan blir det lite hårdkörning för stackars Lotti, fast hon tycker ju om att jobba. Imorgon ska vi träna för Eva i Trödje, på torsdag hoppträning för Alex i Olstorp och på fredag dressyrträning för Hanchen i Lervik. Det blir första gången jag rider för Hanchen med Lotti så det blir spännande. Sen får hon det nog lite lugnare, tänkte vara med på Alex hoppträningar på torsdagar så länge hon håller på innan juluppehåll men det blir nog inte jättemycket dressyrträningar, kanske är med för Uffe någon gång då och då i alla fall.

Kommentarer
Postat av: P

Lotti tycker det är alldeles utmärkt med lite tempo ;) Kul på fredag!! Ska jag komma och filma lite kanske?

2011-11-07 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0