Nya leksaker

Förra inlägget gjorde jag från mobilen eftersom blogg.se numera har en app. Men jag förstår inte hur man gör för att få bilder där man vill, jag klarar bara av att få dom sist i inläggen=( så om det ser lite konstigt ut ibland så förstår ni varför=) Olivia har fått lite nya saker som en hoppgunga och en gåstol/bil. Hoppgungan tyckte hon va jätterolig, den trodde jag hon skulle gilla eftersom hon vill stå jämt. första gången va hon lite försiktig men gångerna efter har hon börjat studsa och tjuta lite=) Gåstolen når hon inte ner i än men den är lite rolig att sitta i en stund ändå och spela musik mm.. Här är Olivia i hoppgungan första gången. Här kommer hon i bilen. (inte så bra kvalitet på den)

Imorgon ska vi på bebisträff hos Frida Karlsson i Valbo och vi blir nog ganska många den här gången, i alla fall 6 stycken om inte fler=) Är ju så många som fått bebisar i år. Babyboom 2011.
På lördag ska vi till Norrsundet och få  å jag bara längtar, ska bli så gott med tacos. Känns som det va år och dar sen jag åt de, de va i alla fall veckor=)



Nej nu tror jag att vi ska ta en tur till lervik och titta lite på Gabyträning och skriva upp oss på funktionärslistan inför helgen.

Kommentarer
Postat av: P

Finns det inga gåhästar?

2011-11-03 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0