vända vända vända

Det är Olivias bästa nöje för tillfället men bara åt ena hållet, men nu kommer hon även från mage tillbaka på rygg men då är det direkt över på mage igan=) fast hon egentligen inte tycker om att ligga på mage!

Igår va jag och Lotti på hoppträning för Alex efter att först ha varit med Petra på vägarna hela dagen, så man va lite trött när det va dags att åka till stallet igen. Men träningen gick bra, det blev riktig styrketräning med serie, studsar och trekombination med oxrar. Lotti blir ju alltid lite spänd precis när man börjar hoppa och bommar på marken är ju farligare än hinder, men bara hon har gjort övningen en gång så gör hon det mer avslappnat gången efter. själva serien började med 6 travbommar i sväng innan första hindret och från ena hållet va bommarna läskiga hela tiden=) knasfian, men hon gör ju iaf vad man ber henne om...
Hanchenträningen som vi hade sett fram emot blev tyvärr inställd pga för dåligt underlag, så vi får se fram emot nästa gång hon kommer. Men det kanske va tur efter den jobbiga hoppträningen..

Olivia fick alldeles nyss ta sej ett bad och retsticka som jag är så stoppade jag även ner katten i baljan efter henne=)

Blöt katt, men han va faktiskt duktig och fräste inte ens=) nästa gång blir det schamponering också.
Nu ska jag äta lite mat och sen åka och ta in pållarna

Kommentarer
Postat av: P

Men stackars katt! Lotti hon kan hon :)

2011-11-12 @ 14:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0