Duktig pålle



Igår va vi och tävlade hoppning i Högbo 80+90cm båda var clear round och vi fick två rosetter med oss hem=)
Vi hade lite bättre flyt i första klassen men det var väl helt ok i den andra klassen också. Det blev tyvärr inget filmat men nästa tävling ska jag se till att det kommer på film.
Mamma kom på att det nog är bra när Olivia är med på tävlingarna för sen jag köpte Lotti har vi gjort 4 tävlingar och på två av dom har vi fått två rosetter och just dom två har Olivia varit med på och inte dom andra.. hon är min maskot=)
Dagen avslutades med att vi åkte till Sussie och åt Langos vilket var väldigt gott.. mmm..


Idag har det bara varit slappdag, skulle ut och gå en sväng men precis då började det regna så det blev bara en väldigt kort sväng, sen var jag och tog in hästarna. Fy vad mörkt det är nu man har ju inte vant sej med mörkerkörningen än.
Imorgon rider jag mammas lektion för Eva eftersom Plopp är halt, ska kolla på honom imorgon så hoppas att han är bättre då..lillponnyn..


Redo för den korta promenaden=)

Kommentarer
Postat av: P

Och när är nästa tävling då? Bäst jag följer med så det blir några bilder på hästkraken så vi slipper se rosetter bara ;)

2011-10-10 @ 15:49:44
Postat av: Agge

Vet inte om det blir någon mer i år, kanske 5/11 på GRS.

2011-10-10 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0