Hoppträning

Nu har jag precis kommit hem från hoppträning i Lervik för Leif. Det va längesen jag hoppade i den här gruppen sist typ i maj kanske. Då va man ju van att komma hem mitt i natten varje onsdag men nu är man ju mer som en pensionär som lägger sej vid 22 varje kväll:) Som tur var så bytte Petra med mej imorgon så jag slipper åka och släppa ut hästarna, tack för det:)
Ja träningen gick iaf bra det va bara vattenmattan som var farlig och den har ju Leif alltid med men de är ju bra så vi får träna, hon har ju hoppat massa mattor med Alex på tävlingar men det är ju en bättre pilot då också tror jag inte hon hinner tänka lika mycket när den kommer mitt i banan. På träning hinner hon väl se den och förbereda sej på den mer. Vi hoppade en S-båge och en kombination och det gick finfint. Har anmält oss till 90cm på GRS den 6/11 så de får bli det sista i år. Ska nog försöka klippa damen snart också, det ångade på bra om henne idag. Får se vad hon säger om klippmaskinen bara:)

God Natt


Kommentarer
Postat av: P

Kom ni över mattan då?

2011-10-27 @ 20:27:24
Postat av: Agge

Jadå=)

2011-10-27 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0