Inställt

Hoppträningen blev inställd idag=( Fick man reda på halv sex och den börjar sju... Istället fick det bli ett dressyrpass i ridhuset vilket i och försej passade bra in i planeringen den här veckan innan tävlingen på lördag. Det kändes iaf bra, jag trodde att hon skulle vara spänd och jobbig bara för att det blåste och var väldigt skumt ute men så fort vi började trimma på så slappnade hon av och fick riktigt gung i traven, det va bara när det blåste till i porten eller alla väggar som knakar av blåsten som hon spände till lite. Men man får passa hela så man inte fastnar i det bekväma travgunget och underhålla hela tiden med ökningar och halvhalter, galoppen kändes jättebra på en gång det är bara i vänstervarv man måste få med bogarna ordentligt för att få till volterna.
Jag tränade lite delar ur programen och sen red jag ett program som jag tror va ungefär som LC:1, hade ju inte tittat på de än och det var ju ett år sedan jag red det sist.

Nej nu är det dags att mata och natta Olivia som har fått byta från vaggan till spjälsäng då hon sprattlade runt alldeles för mycket och fick ut ben både här och där, nu har hon större plats att röra sej på=)


Vagga


Spjälsäng

Kommentarer
Postat av: Mamma

Olivia ser ut att trivas i sin nya säng =)

2011-09-14 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0