Laddar

Har precis laddat upp för morgondagen med min egengjorda vit chokladglass, det va grejjer de=)
Även gjort det som börjar bli tradition att ha med på tävling, bulgursallad med kassler blev det denna gång. Med turkisk yoghurt till är det den perfekta tävlingsmatsäcken...
Ska ju alltså åka till Österfärnebo imorgon och rida LC:1 och LB:1, och nu har jag tom. kollat igenom LC:1 programet. Kan ju vara bra att göra de innan tävlingen iaf. Rider jag fel imorgon så har jag bara mej själv att skylla fyfy...

Olivia har haft en riktig vara nöjd dag, sov en lång stund på dagen (vilket hon inte brukar göra om vi är hemma) och somnade direkt när jag la henne för natten.

Lotti har fått ladda med en uteritt med Eva, det tyckte hon nog va alldeles lagom=)



Lotti som gullig bebis..

Petra hoppas att det är ok att jag snor massa bilder av dej på gullfian??=)

Nu är det väl bäst att ladda med lite sömn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0