Superträning

I tisdags hopptränade jag och Lotti för Alex och det gick jättebra=) Vi började med att hoppa lite styrkeövningar/linjer och avslutade med en bana där vi även la till några enkelhinder. Vi kom bra på varje hinder och jag va nästan mest nöjd med mej själv som red i bra galopp hela tiden och inte började ta något i henne=) Lotti gjorde allt som hon skulle och va inte ens fjantig för läktaren där det va massa folk... Dressyr är väl tråkigt så hon måste hitta på lite saker att titta på. Förra dressyrträningen kom hon på att bokstäverna var farliga mitt i träningen, fast bara 2 av dom=) tokfian...



Från en träning förra sommaren när jag red (antar att Petra hoppade på kryckor då)

Nu blir det lugnt för Fian ett tag, nästa inplanerade träning är hoppträningen nästa vecka och sen blir det hopptävling på helgen 85cm börjar vi med=)

Kommentarer
Postat av: P

Duktigaste hästen :)Latina tyckte också bokstäverna var lite spooki när dom hade kommit upp. Jag tror Lotti tycker dressyr är roligt men hon är så fokuserad så hon ser inget, och sen rätt som det är tittar hon upp och då...Oj!

2011-09-22 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0