Träningarna

Ja igår tränade jag ju för Eva Å med två hästar, både Lotti och Latina. Va ju säkert minst ett år sedan jag satt på Latina och ännu fler år sen jag red henne ordentligt och då höll vi ju mest på med sånt här:


Men kul va det och Latina är ju en riktig dressyrhäst nu=) Det är nog bra när man nu för tiden bara rider unghäst att rida en utbildad häst också. Vi tränade mest galopp (byten och förvänd) superduktig va hon.
Lotti va också duktig även hon fick göra lite förvänd galopp men hon hade nog hunnit bli lite för trött innan vi började med de så det va jobbigt tyckte hon men kämpade såklart på ändå.
Ikväll blir det hoppträning för Alex.

Olivia som sovit från 21.30-07.15 utan att vakna inatt har varit på vägning och mätning, snart är hon uppe i 5kg 4950g va det idag. Växer så det knakar=)

Inte länge sen hon va så här liten.

Kommentarer
Postat av: P

Latina hon kan hon, när hon vill iaf :)Nu får jag väl bassning av Eva nästa gång om hon inte är lika fin då... ;)

2011-09-20 @ 20:06:58
Postat av: P

Hur kan hon gå upp i vikt när hon bara sover hela tiden. Det blev nog några goda lugnande endorfiner i mjölken när du ridit så fin häst som Latina ;)

2011-09-20 @ 20:09:30
Postat av: Agge

Hon sover inte så mkt på dagarna så då äter hon hela tiden istället=)

2011-09-20 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0