Längta

Jaha nu har mamma sett till att man ska få längta ännu mer efter att få åka utomlands.... typ exakt 232 dagar, åhhh det är ju hur länge som helst ju =( Men jaja det finns inte ekonomi till nån resa tidigare iaf så det är bara att vänta=) Det är iaf det här hotellet vi ska bo på
 
Sex pooler och två stränder, jag får nog bada så jag klarar mej=) men det är nog kallt i havet då.
Det är iaf Aya Napa Cypern som vi ska till den 19:e april 2013 när mamma blir lite äldre...
 
Jag har tänkt länge att jag ska göra nått bildkollage eller nått på Ville så nu har jag äntligen gjort de och det blev även på Plopp och Lotti och en förstoring på Olivia och en på Plopp till mamma. Jag har inte skaffat ramar än men här kan ni få ett litet smakprov=)

Kommentarer
Postat av: P

Inte ett dugg avundsjuk...

2012-08-31 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0