Nya mål

Det har varit lite tyst här, det vart inte riktigt som planerat med Lotti då hon på framhoppningen i Bollnäs i lördags kändes halt:( mycket riktigt så var det hovbölden som kommit tillbaka eller inte blev riktigt tömd förra gången. Väldigt retsamt när man åkt långt till en tävling och inte får starta. Men men det hade kunnat vara värre. Jag hade ändå sån tur så att Börje var där och vi kunde stanna hemma hos honom på vägen hem och åtgärda hoven, så nu har hon gått med omlägg lör-tis och idag fick hon på en sko. Hon verkar inte så halt nu men vi tar det lugnt ändå så hon får vara några dagar till innan vi sätter igång igen, vi fick iaf stryka alla tävlingar hon va anmäld till, skulle ha tävlat idag och nästa vecka i tierp. Även om hon är bra nu så vill jag inte stressa på så nu siktar vi mot nya mål. Anmälde mej själv till hopptävling 9/1 och hon är även anmäld till dressyr den 26/8 så vi har lite att träna till:) Jag har haft den stora lyxen att vara barnledig från igår fm till idag på em, riktigt skönt ibland så igår va jag och Micke ute och åt på Church street mmmmm... dagen idag tillbringades på köpis med Petra. Olivia hade knappt tid att hejja när jag kom och hämtade henne för hon hade fullt upp med att leka. Imorgon blir det mys med Sara och Sofia, sen på kvällen bio med Sussie:) tur man kan göra annat när man inte får rida. Olivia har fått supertuffa converse skor och klänningen som hon fått förut är ju en golfklänning. Vaddå rikemansbarn????:) sådär dyra fina skor har inte hennes mamma iaf:)


Kommentarer
Postat av: P

Lika fina rosa som mina skor :) Hua, har du redan anmält till tävlingar i januari!? ;-)

Svar: Oj jag menade ju såklart 1/9 =)
Agge

2012-08-01 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0