De var de

Lika snabbt som den kom så är julen över:) lika trevlig som alltid med alldeles för mycket julklappar.
Vi va ju som sagt i Norrsundet på morgon/fm och traditionsenligt så startar dagen med en promenad för killarna och gubben;) men i år följde jag också med och Olivia fick åka pulka efter Orri vilket uppskattades.
Sen grötfrukost innåhållande hela julbordet men jag höll mej till gröt och skinkmacka då och skinkjansson ( tycker inte om riktig jansson så då måste man passa på ) efter de julklappsutdelning.
Sen åkte jag till stallet och red innan vi åkte vidare till Strömsbro för att titta på Kalle, fast tror inte det var någon av oss som tittade men tvn va ju på iaf:)
Sen åt vi och senare kom tomten med julklappar. Jag fick som sagt en massa bra saker som pengar, presentkort, biobiljetter, kläder, strumpor, mm. mm. Olivia fick såklart massa saker som tex. sop+skyffel, mopp+hink och damsugare ( hon kanske ska satsa på städerska ) kläder, spis+tillbehör, flaska+matlåda ( för dagispicnic ) och massa leksaker.
Juldagen blev väldigt lugn med lite film och pulkaåkning i Strömsbro på fm och sen bara slappa hemma. Va till stallet och mockade också.

Idag va jag och red på fm, hade utsläppet men hade glömt ställa klockan :-/ vaknade 08.01 shit!!!! Va i stallet 08.30 iaf så hästarna märkde nog inte av de så mycket. Red upp till ridhuset sen och Lotti kändes riktigt fin idag också. Tränade lite delar ur LA:1 programmet och det gick bra, avslutade med att rida igenom LB:1. På vägen hem blev det lite kalabalik men vi överlevde de också.
På lördag kommer det en tjej och provrider Lotti så jag hoppas det går bra. Hon som provred tidigare hör inte av sej nå mer så det va tydligen ingen att ha. Tycker det borde vara lättare att säga att man inte vill än att bara strunta i att svara på sms och säga att man ska höra av sej. Pinsamt för henne om man stöter på varann nån gång bara.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten och vara på jobbet kl 7 som gäller, tror det blir en jobbig dag tur det bara är 2 dagar den här veckan:)

Lite julbilder


Kommentarer
Postat av: P

Är hon på G nu eller? Karin hade oxå haft kalabalik hörde jag ;)

2012-12-27 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0