Födelsedag

Den va igår och tillbringades på jobbet 9.30-19 så den dagen va det inga problem att veta vad man skulle göra:) Fick ett par hörlurar till mobilen av Micke på morgonen iaf. Superbra!

Idag kom det en och provred Lotti för att bli medryttare och jag tyckte det kändes jättebra och Lotti visade sej från sin bästa sida. Hon är ju inne i nån bus/trotsperiod nu, 7-års trots va det nån som sa det kanske stämmer:) har iaf bytt till groov igen nu så vi får se om det blir nån skillnad. Vi red iaf upp till ridhuset, jag lånade Latina. Vi red inte så länge där men det såg iaf bra ut för Hanna som hon heter och hon verkade tycka att Lotti va rolig också. Vi ska rida ut en gång tillsammans också så det är bara att hoppas att Lotti uppför sej då också:)

På eftermiddagen kom min familj och Mickes familj på lite fika marängswiss (är det kalas så är det) det blev de istället för tårta och gott va de:) jag fick iaf fina presenter, lite lotter och pengar, en sudokukortlek, armmobilväska, duschtvål mm och ett turkost schabrak.
Jag har ju blivit lite tokig i turkost så i julklapp fick jag turkosa lindor och gummisnoddar av Petra. Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra för jag har ju en turkos huva också (som även den är från Petra) så det jag funderar på är om jag vill ha schabraket i allround eller dressyrmodell... Hmmm fick i allround men kan byta till dressyr om jag vill. Jag tror att jag ska ta hem luvan och se om färgen matchar med schabraket och i sånna fall behåller jag det också har jag en ide på dressyrschabrak. Men matchar inte färgerna så byter jag till dressyrmodellen för jag vet att de matchar med lindorna eftersom de är samma märke. Vilka bekymmer va:) Måste säga att jag är väldigt nöjd och glad över alla julklappar och presenter i år ( kunde iofs kunnat få vara nån miljonvinst på lotterna också:))

Nu är det bara nyår kvar att fira och de blir i Norrsundet med Linda, David och Maja, och väldigt god mat ska vi tillaga:)

Schabraket och lindorna: snyggt va?!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Dressyr!! ;)

2012-12-30 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0