Härliga vinter

Nog har vintern kommit allt :) myspys...
Lite väl kallt just nu bara men det har ju sin charm det också, bara att klä på sej.

I veckan blev det lite dåligt med ridningen men va iaf och hopptränade i torsdags (trodde att jag skulle få plats för Leif i onsdags men det va fullt) vi gjorde iaf några styrkeövningar och i en serie va sista hindret riktigt högt på slutet:)
Veckan som kommer ska jag nog träna för Leif iaf för den här veckan kan jag rida på morgonen så då brukar de vara lättare att få plats.

Idag red jag med Petra upp till ridhuset (har skaffat ridhuskort nu) Lotti kändes bra förutom att hon fjantade på några ställen i ridhuset. Galoppen kändes mycket bättre än den gjort på sistonde och även traven i vänster varv där hon ofta kan få taktmissar va mycket bättre. Blir skönt att ha tillgång till ridhuset hela vintern nu så vi kan trimma på, men nu är det härligt underlag ute också:)

I fredags hade vi julfest på jobbet och det va trevligt, blev tom några snapsar och utgång på krogen så nu har jag fått min årsranson av festligheter tror jag ;-)
Igår mådde man ju som man förtjänade men det hade kunnat vara värre.
Nästa helg blir det först glöggfest på fredagen och sen julbord på furuviks brygga på lördag men då blir det lugnare tag :)

Lite julpyntat har det blivit i helgen också men jag tycker att jag hade så lite julpynt i år så det måste nog kompletteras lite :)


Kommentarer
Postat av: P

Mycket trimmning ska det bli i vinter!

2012-12-03 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0