Julbord

Åhhhh!!!! Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg men den där j***a blogg appen slutade fungera så allt försvann:( nu blir det mer kortfattat. 
 
Har iaf varit på julbord på furuviks brygga idag och de va väldans gott, mest nöjd va jag över att dessertbordet va mycket bättre än tidigare år. Jag har iof. aldrig ätit i furuvik förut men maten är ju nästan precis lika som på Axmar. Det va mina föräldrar och Mickes föräldrar och bror som va där. Olivia fick vara finklädd med sin juloutfit:)
 
I fm va jag och Lotti ut på en riktig pulsningstur, bitvis va det upp till armbågarna på henne där det drivit upp mycket. Men helt orörd snö måste ju vara bland det mysigaste som finns:) bra träning är det iaf. Själv höll jag i mej i manen medans Lotti  plöjde, provade lite galopp också men de va för mycket snö så vi fick ta de på mer plogade vägar. 
 
Igår va jag hos Sofia på jättemysig glöggkväll, när Sofia är i farten är det alltid välordnat med musiktävlingar, julklappsbyte och massa annat skoj:) alltid lika trevligt. 
Men sedan vid ettiden så skulle jag och Sara promenera hem till henne för att sova, det är en promenad från söder till norr i stan. Jag lyckades med att vurpa 2!! gånger. Första gången såg ingen förutom Sara och Rebecca men andra gången (vi hade lämnat av Rebecca) typ mitt i söderbacken så slår jag i backen igen och Sara fortsätter gå hon och jag kan inte resa mej för det smärtar i knäet samtidigt som man skrattar och försöker få kontakt med Sara..... Pinsamt. Sen blåhöll Sara i mej resten av vägen hem. Jag bjuder på att alla trodde att jag va kalasfull, alltid roade det någon:)
 
Ville har hoppat klubbhoppning idag med sin ägare Fanny och dom fick en clearroundrosett:) så duktiga! Måste verkligen få till någon dag som jag kan hälsa på han men tiden bara rusar.
 
Avslutar med lite härliga vinterbilder:
superkul att åka spånbal:)
 
Härligt insnöad
 

Kommentarer
Postat av: P

Spånbalrace kanske är en ny sport vi kan införa!

2012-12-09 @ 09:30:57
Postat av: Marita

Pax att sitta på...

2012-12-09 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0