Levande igen

Nu har man kunnat börja leva lite normalt igen så man kan åka till stallet och fixa, jag red för Hanchen i morse och det gick jättebra trots att jag inte ridit sen hopptävlingen förra söndagen (hästen har ju blivit riden iaf). Vi fick göra lite skänkelvikning, öppna, sluta, förvänd galopp mm. Hanchen tyckte att det hade hänt mycket och att hon såg fin ut=)
Sen på em så åkte jag, Sara W och Olivia ut till Högbo och tittade på hopptävlingar men hade hoppats på att hinna se lite från 1.30m men det hade gått så segt där så vi fick se 1.10+halva 1.20, massa fina hästar.

Igår va jag iväg på babysim som jag fick åka själv på men det gick de också, Olivia tyckte det va jättekul den här gången och skrattade från början. Kanske berodde på att inte pappa var med ;) Men nästa vecka blir det han som får åka dit när jag är i göteborg. Men eftersom pappa är mycket roligare än mamma så blir hon väl helt galen då.

Har inte så mycket mer att skriva om eftersom det inte hänt så mycket den här veckan men nu blir det annat den kommande veckan, Lotti får gå både dressyr och hoppträning då så vi får ta igen allt vi missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0