Leklådan

Jag har fått klagomål att det är för mycket häst istället för om Olivia på sistone så här kommer ett Oliviainlägg=)
Men nu förväntar jag ju mej att den som klagat lämnar en kommentar också ;)

Tänkte att det skulle vara lite leklådatema för den tycker Olivia är väldigt rolig med massa roligt innehåll.
Den är bra att sitta i


Man kan tömma den så mamma får städa och vara jättelycklig


Osså kan man leka med pappa, eftersom hon aldrig skrattar lika mycket åt mej=/


Det va lite av vad vi pysslar med på dagarna, i matväg så äter hon det mesta hon har blivit erbjuden än så länge fast välling ligger inte riktigt på topp, fast om man ger det på sked så verkar det gå i lättare än på flaska. Gröt är nog fortfarande favoriten tillsammans med frukt.

Mat är gott=)


Och gulliga Maja, Olivias "storasyster" gjorde ett jättefint halsband till henne

Kolla in ögonfransarna=)

Nu hoppas jag att den (han) som klagat kan vara nöjd ett litet tag=)

Lite häst blir det också, jag och Petra red upp till ridhuset i går så jag red igenom LC:1 programmet en gång, kändes ganska bra hon har blivit mycket bättre på att ställa upp sej. Sen gjorde vi lite förvänd galopp och hon har blivit jätteduktig=) På onsdag blir det Uffeträning så får vi ladda upp lite bättre inför lördag.

Kommentarer
Postat av: farfar

Kommentarer överflödiga, du har fattat galoppen om vad jag gillar bäst.

2012-01-24 @ 17:40:18
Postat av: P

Den som hade sådana ögonfransar!! Go och glad kexchoklad :)

2012-01-24 @ 19:01:51
Postat av: Hanna

Sjukt söt denna unge ... Glad tjej:)

2012-01-25 @ 13:03:21
Postat av: En Puerto Rico Turist.....

ett mysigt inlägg tycker jag! :)

2012-01-28 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0