Safari

Jag, Sara och Olivia va på lite djursafari nu på kvällningen=)

Jag klappade några kameler också=) riktigt häftiga djur=)
En riktig turistattraktion. Folk blir som galna och kör upp på gräset eller bara stannar på vägen och slår på varningsblinkers för att springa t och fota... Inklusive vi också=)
 
Annars idag så va Sara med mej ut till stallet och vi fikade på det traditionella bönhuscaféet sen red jag på ridbanan och hoppade lite, bara travhoppning och lågt eftersom det va blött och halkigt i anridningarna. MEN nu ska ni få höra... Jag har ju skaffat en egen vattenmatta så jag hade byggt ett hinder tidigare med plankorna över vattenmattan och dom är g smala och eftersom det regnat senaste dagarna så var ju vattenmattan dessutom fylld med vatten...... Men Lotti hoppar på första försöket=) Vilka framsteg snart är hon  i toppform. Jag har faktiskt anmält mej själv till nån hopptävling nu, börjar ju bli sugen.. men får se hur det blir har hoppträning på torsdag så får höra med Alex då.. Guldstjärna till Lotti idag iaf.
 
Sen på em blev det spontanmiddag med Sara och Martin med grillad Lax och potatis mm. jättemysigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi tackar och bockar för en trevlig dag//kväll =) kram

2012-07-10 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0