Snart drar jag=)

Nu står det inte på förren jag och Lotti beger oss mot Sundsvall. Jag måste åka före 17 för jag tänkte hinna röra på henne en sväng när vi kommit fram och det tar ju drygt 3 timmar att åka.
Jag hoppas att det blir en trevlig helg, dock så ser ju inte vädret så bra ut under lördag men vi får hoppas på de bästa.
Det blir nog inget bloggande i helgen för jag har ingen dator med mej och blogg uppen vill inte fungera=( Kanske blir nån film på fb istället beroende på hur det går=)
Nu måste jag packa färdigt och åka och handla också.
I helgen är det bara jag och Lotti.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till! Och Lotti, nu sköter du dej!

2012-06-29 @ 08:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0