Division 3 dressyr



Idag har det varit dressyrtävling i Ockelbo med Div 3 omgång 1 och mitt (jag är lagledare) duktiga jag tog en andraplacering=) Jag kom även 6:a individuellt på 66,9% av 33st så jag är jättenöjd med de fast jag tyckte att vi fick väldigt bra betalt för våran ritt för hon va väldigt spänd på domarkortsidan. Men fick fina omdömen så det är ju roligt..
Red LC:2 innan också och den kändes g. bra hon va faktiskt mindre spänd i den klassen då fick vi 63,9% och kom 5:a precis utanför placering.
Jag åkte ju själv i morse så jag sadlade hemma och allt gick bra förutom att Lotti tyckte det var jätteläskigt på tävlingsplatsen och höll på och fjanta för saker och la i backen när vi skulle till ridhuset, tror det va för att vi typ var ensamma där i början. Är nästan bättre att det är fullt med hästar så hon inte har tid att titta på farliga saker=)
Mamma och pappa kom sen till andra klassen och sen körde mamma hem Lotti så hon inte behövde stå i transporten i flera timmar. Tack för de <3
Jag liftade med en annan till Trödje och när jag kommer till stallet så har Petra fixat nästan allt.... supertack=)

Olivia har varit hemma med pappa och dom har varit på babysim som även farfar följde med på, ser ut som dom hade supermysigt=)


Kommentarer
Postat av: Mamma

2012-03-25 @ 23:58:12
Postat av: Mamma

Duktiga tjejer alla tre <3

2012-03-26 @ 00:03:30
Postat av: sofia

2012-03-26 @ 10:20:34
Postat av: sofia

ser roligt ut att få bada:)

2012-03-26 @ 10:21:39
Postat av: P

Duktiga laget! Är det bara pappor med på simningen ;)

2012-03-26 @ 11:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0