Min gulliga unge <3

Hur söt är inte min unge, när jag tyckte att det var dags för en mysig powernap i soffan med mamma så tyckte inte Olivia de utan ville hellre klättra runt i soffan så hon fick väl göra de ett tag tills hon skulle bli trött. Men så efter ett tag så kom hon och la sej tillrätta som vi brukar ligga och efter en liten stund somnade hon:) sååå söt!!!!

Förutom de så va vi till lervik en stund på morgonen och tittade på lite hoppträning fast Olivia körde rally med gåstolen i cafeterian istället.
Sen va Olivia med mormor medans jag och Sara åkte till stallet och longerade Lotti som var duktig. Sen har jag varit till tandläkaren också, alltid lika kul=/

Imorgon ska vi först till BVC för koll sen blir det baka bullar och degen avslutas med hoppträning.

Nu är det färdimyst, dags att väcka den lilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0