Trist väder

Idag har det verkligen varit trist väder men det blev en bra dag ändå som fylldes av lunchbesök hos Sofia, mycket trevligt med god mat och mycket fina doppresenter till Olivia, sen lite shopping på Jysk och dollarstore. Börjar få lite ordning på gardinfronten men nu ska dom bara upp också=)
Sen mot kvällen åkte jag ut till stallet med noll ideér om vad jag skulle hitta på med Fialottan, kände inte för att rida för hon kommer ändå gå tor-sön och reds även igår och imorrn är det hoppträning. Tänkte att jag bara skulle longera lite så hon fick göra nånting men då skulle Petra precis iväg till skogsbanan och tömköra så vi följde med på en promenad framotillbaka, helt perfekt sysselsättning tyckte Lotti. Trots det trista väder som varit idag så var det en underbar kvällssol.




Imorgon är det dags för efterlängtad hoppträning. Snart så ska damen få börja hoppa på allvar men då blir det pilotbyte=) spännande och kul ska det bli.

I helgen ska jag och Micke på min 25-års present, det här:
Ska bli väldans trevligt så får vi bo på hotell lör-sön och Olivia ska vara med mamma och pappa och sova borta själv för första gången. Men de går nog alldeles utmärkt=)


Kommentarer
Postat av: sofia

det var så roligt att ni kom!:) kul att shoppa lite:D hoppas du blev nöjd med allt och att eran helg blir trevlig:)

2012-03-28 @ 22:37:47
Postat av: Anonym

det var så roligt att ni kom!:) kul att shoppa lite:D hoppas du blev nöjd med allt och att eran helg blir trevlig:)

2012-03-28 @ 22:38:37
Postat av: p

Härligt att få åka iväg och skratta lite :)

2012-03-29 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0