Bra uppladdning

Tränade för Uffe igår och Lotti kändes riktigt bra. Mycket bättre än jag trodde med tanke på att det inte blivit mycket trimmat den senaste tiden=/ Men nu är vi laddade för start på söndag=)
Det vi gjorde på träningen va "såklart" byten! Ville egentligen inte göra de eftersom vi ska tävla men ok då... jag tycker iaf Lotti gjorde dom bra men jag flyttar över vikten och böjer om henne för snabbt åt ena hållet så problemet sitter bara i mej=) men sen gjorde vi travserpentiner med samling över medellinjen och lite öppna och sluta. Lite travökningar som va helt ok och avslutade med fattningar och övergångar.
Bytena va iaf bättre än här=)



Nöjd Lotti påväg hem från ridhuset.


Petra bara ökar beståndet på sin "farm" igår kväll va hon och hämtade dom här fårskallarna=)


Å dom små gullefjuna blir bara sötare och sötare


Själv får jag nöja mej med en hund här hemma=)


Nu ska jag strax åka ut till Valbo för att agera chaufför åt det här fina ekipaget=)

Kommentarer
Postat av: P

Olivia härmar väl sin idol Sture ;)På söndag blir det nytt poängrekord :)

2012-05-17 @ 21:00:18
Postat av: P

Hon härmar väl sin idol Sture :) Nu blir det poängrekord på söndag :)

2012-05-17 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0