Lervälling

Blev att jag åkte ut till Högbo idag också eftersom att det sken upp precis innan laget skulle börja MEN det höll inte i sej..... Men fy farao vilken lervälling det hade blivit på hela anläggningen. Är ju inte så konstigt om inte butikerna får sälja nått när det knappt gick att ta sej till dom:) inte till läktaren heller för den delen om man inte hade en flotte. Dessutom var det två stackars ryttare som flög av i sörjan å ja dom landade ju mjukt iaf. Det blev väldigt mycket fel idag till skillnad från igår då GRS kom näst sist på 4 fel så kom dom idag tvåa på 16 fel, lite skillnad. Dom blev även tvåa totalt och får vara med på Strömsholm i sommar:)

I morse åkte jag med mamma ut till stallet och vi tog en mysig skrittur och eftersom Plopp bara skrittas så tog jag och Lotti en liten galopptur på egen hand. Jag hade satt på gramanen för att prova idag, Alex tycker jag kan ha den vid uteritt om hon lätt spänner sej. Å vilken häst jag fick, helt underbar känsla när vi bara kunde galoppera på helt utan att titta på saker i en rund och härlig galopp med galoppombyte i svängarna och lydiga tempoväxlingar. Jag kommer ju inte börja rida med den varje dag men helt klart när det ska ut och galopptränas för nu måste vi börja jobba på kondisen, bägge två dessutom:) men imorgon blir det ett dressyrpass på någon ridbana och på måndag åker vi till Alex. Jag hoppas verkligen att det går bra i Falun på torsdag. Fina Fialottan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulliga fior =)

2012-05-06 @ 06:22:47
Postat av: Sussie

Ska du åka till Laxhoppet också? =)

2012-05-06 @ 09:54:51
Postat av: Anonym

Brall-Lotta nu mer ;-)

Nåde henne om hon inte pallrar sig runt i Falun nu när jag köpt kamera. Planerar att ha henne hoppandes med hoppbacken i bakgrunden :)

2012-05-06 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0