Lotti på STORK 26/5

Igår tävlade Lotti i Storvik med Alex i sadeln 1m och 1,10m hoppade dom. I första klassen blev det felfritt och en rosett och i andra klassen va dom felfria ända till sista hindret där den livsfarliga vattenmattan låg så då blev det ett stopp och sedan rev hon det när hon hoppade så 8 fel på hinder och 2 för tiden. Jag tyckte hon såg fin ut, hon hade känts lite spänd i första klassen men lyssnade ändå bra.

Bilder från 1.10:


Film från 1m


Film från 1.10m


Sen när vi kom hem och skulle lasta ur så va Lottis ägare den klantigaste i världen och hade inte tagit loss henne när bommen öppnades så hon fick ju såklart panik när det tog stopp och stod och drog ett tag men gick sedan in några steg igen så jag kunde ta loss henne. Stackars Fian=( Hon klarade sej bra iaf med ett skrubbsår på benet och ett över ögat, va nog tur att hon hade transportskydd på sej också annars hade det nog blivit värre sår. Alltid lär man sej en läxa. Hon blev iaf glad när hon fick komma ut och äta gräs för första gången sen=)

Och Olivia som alltid brukar sova hela natten vaknade kl 23 natten mot lördag och sov sen inte mycket mer. tror det berodde på att hon va snorig men hon blev nöjdare när hon fick sova med mej i sängen fast då kunde ju inte jag sova så mkt istället, så på vägen hem från tävlingen stannade vi på köpis så jag sprang in och köpte nässpray och nässug så inatt när hon dessutom sovit borta sov hon till strax före 9!!!! Vilket inte hänt på väldigt länge. Hon hade väl sömn att ta igen=)
Olivia har även fått en egen pool hemma hos mormor och morfar=)

Kommentarer
Postat av: P

Lotti ser superfin ut ju :) Attans matta.. Önskade att jag hade lika fin pool som Olivia!!

2012-05-27 @ 18:23:06
Postat av: Mamma

Lotti var jättefin i helgen =)

2012-05-28 @ 06:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0