Taggad

Jag är taggad för att åka till Falun med Lotti på torsdag, jag har en bra känsla så jag tror att det kommer gå bra=)
Igår va jag till Alex med henne och hon va mycket bättre än sist vi va där. Alex har ju en härlig galoppbana runt hagarna där hon även ställt upp hinder, förra gången va det bara två småhinder men den här gången va det riktiga oxrar. Superbra träning för Fialottan. Filmen är från första gången vi va där.


Det har ju verkligen varit härliga dagar nu och man kan tillbringa hela dagarna utomhus. I söndags va jag, Sara W, Olivia och två hundar upp till Hemlingby och gick 5km med lite picknickpaus, supermysigt.
Olivia tycker verkligen om djur och det tycker jag är jättebra.


Det är härligt att man kan börja vara ute på altanen och vi har ju en fängelsedörr för att kunna ha dörren öppen utan att katterna smiter och igår när vi va inne så satt Olivia jättelänge och tittade på några som spelade bandy utanför, riktigt avundsjuk såg hon ut när hon snällt fick sitta bakom galler ;)


I söndags va sista gången på babysimmet också så i sommar så får man försöka hitta på ställen och bada själv så får vi se om det blir fortsättningskurs till hösten, hon tycker ju att det är kul och den här gången va hon ännu duktigare på att dyka också.
Förra veckan va Micke och Henke på simmet och Henke har en telefon som man kan ha under vattnet



Imorgon känns det som att det är fullt upp och jag tror att jag måste åka till stallet 2 ggr för att få till det..hmm det återstår att se=)


Kommentarer
Postat av: Sara A

kan ju bada i plaskdammen på utebadet i storvik i sommar med oss ;)

2012-05-11 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0