Roliga planer

Har precis bokat boende till mej, Olivia, Linda och Maja på ett vandrarhem i Mora 2 nätter i december, då ska vi gå på tomteland och Orsa björnbark:) riktigt mysigt kommer de bli.

Veckan som varit har det inte hänt så mycket. Måndag och tisdag blev det vila för Lotti med skoning på tisdagen. Sulor och brodd är på så nu kommer det inge snö på ett bra tag antar jag fast jag vill de.
Torsdag va det hoppträning med mycke styrkehoppning, först framridning med en cavalettislinga, skänkelvikningar, slalom och volter. Sen travhoppning och 5,5 mm. Lotti va väldigt duktig iaf:)
Fredag blev det bara en skrittur eftersom det frusit på, igår tömkörning på gårdsplanen, Lotti är väldigt duktig och är nog ganska lätt att tömköra men en annan är ju så ringrostig så det blir lite halvdant. Skulle vara kul att vara med på kurs för Jessica (jätteduktig på tömkörning) nån gång.
Idag är det geggigt igen så Lotti och Eva kunde nog rida på lite mer ute idag.

Själv va jag iväg till Högbo en sväng och tittade på fina dressyrhästar. Såg att det är dressyrtävlingar redan i januari så det blir nog att satsa på några dressyrstarter i början på året, bara att trimma på:)

Igår va det ridsportgala på läkerol arena, jag tänkte flera gånger att jag skulle gå men blev aldrig att jag anmälde mej. Det verkar ha varit trevligt iaf, kanske blir det nästa år också.
Men istället så gjorde jag, Micke och Sara riktigt god middag hemma med rådjursstek och klyftpotatis mmm...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jäklar så lyxigt de var, riktigt gott :) Mmm

2012-11-12 @ 11:29:58
Postat av: P

Nästa år anmäler vi oss på fest, och tar emot något fint pris oxå ;)

2012-11-14 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0