Ett till

Av nån anledning känner jag för ett till inlägg idag, inte ofta det blir två inlägg på samma dag:)
Men när jag ändå va inne på temat Olivia så kan jag berätta att vi varit på Ikea och köpt en pall som Olivia kan ha på toaletten när hon ska borsta tänderna som är sååå kul tycker hon (iaf att suga på tandborsten)

Petra det är klart att hon har hästar, flera stycken men en har väldigt mycket finare hovar än Latina ;-)

Nu ska jag och Molle fortsätta slöa oss i soffan, det är så mycket att titta på på onsdagar.
Imorgon åker jag och Olivia till Maria och Milton för lite bus, sen blir det hoppträning på kvällen:)
Sen bilderna, det tråkiga med mobilinlägg att alla bilder blir sist.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Va duktig mormors gull är med att borsta tänderna <3

2012-10-25 @ 06:30:31
Postat av: P

Sånna boots måste Latina oxå ha!!

2012-10-25 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0