Full pott idag

 
Idag blev det full pott när vi va och hoppade i Högbo, 90cm+1m felfritt i båda, första nollan för oss tillsammans i 1m. 90 va clear round och i 1m red vi avd.B. Det kändes faktiskt riktigt bra idag det va bara in i kombinationen i 1m som jag la henne lite nära men det löste sej bra iaf =) Men annars är jag faktiskt nöjd med mej själv också (Lotti är ju alltid duktig) det känns lite mer avslappnat och jag börjar nog lite mer på Lotti och rider inte lika forcerat som det har kunnat bli ibland. Det spelar väl in att Lotti börjar bli mycket mer avslappnad inne på banan och koncentrerar sej mer på hindrena istället för allt runt omkring. Jag kom ju till och med ihåg att räkna galoppsprång ;-)
Film från 1m
 
 
Jag va ju bortskämd idag med två hästskötare och inget barn, det är lyx de=) Imorgon ska jag vara hästskötare åt Sussie och Smirnoff istället och Olivia får väl vara maskot=) Sussie tog förövrigt sin första 0:a i 1.10m idag dom är så duktiga dom.
Nu blir det soffan och så mycket bättre.
 
Lite fler bilder, det är synd att hoppbilder aldrig blir bra i ridhus.

Kommentarer
Postat av: P

Superduktiga!! Snart 1.10 ;)

2012-10-27 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0