Mörkerritt

Ikväll har jag varit ute och ridit i mörkret för första gången den här hösten, har ju haft tur på olika vis att jag kunnat rida på dagarna när jag varit hemma eller så har jag tråning eller nått sånt. Lotti tyckte iaf att det va lite läskigt i mörkret idag och ville skynda sej hem=) det blev bara en lugn tur med skritt+trav. Man får väl ta och införskaffa en sån där värstingpannlampa i år så man står ut med mörkret.
På vägen hem stannade jag på konsum för att handla lite men då blev jag så sugen på thaimat när jag kände lukten så jag köpte hem kycklingspätt med jordnötssås som jag och Micke delade på. Egentligen så består ju mitt "nya liv" av att följa en diet men på helgerna får man fuska lite=) även om den här veckan varit lite slapp över huvud taget...men det är bara att ta nya tag=)
 
Imorgon kommer det repotage i tidningen om dom som Sofias änglar varit hos så det tycker jag att ni kan läsa=)
Nu ska jag fösöka hålla mej vaken till en film innan det blir sängen. (Brukar ju inte lyckas).
Imorgon blir det ridtur tillsammans med Petra och på em babsim. Sen är det jobbvecka igen=(
 
Jag skickade iväg ett mejl igår också som jag hoppas få ett positivt svar på för nu är jag så sugen så jag inte kan hålla mej längre ;-)
 
I soffan har man alltid sällskap av den här krabaten, just nu ligger han och snarkar...
   
                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: P

???

2012-10-15 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0