Hur dum får man bli???

Haha igår när jag skulle åka till stallet så stannade jag vid sophuset för att slänga sopor, jag tog soppåsen från passagerarsidan och sen när jag skulle åka igen så hoppar jag in på passagerarsidan och ska köra iväg.... Kände mej måttligt dum när jag upptäckte att det inte finns nån ratt där:-D hoppas ingen såg.

Ajja Lotti kändes iaf väldigt bra igår, jag red henne på ridbanan i skogen i både trav och galopp också råkade det stå två små cavalettihinder och ett litet hinder uppställt så vi avslutade med att skutta över dom en gång åt varje håll och Lotti va precis som vanligt:) sen när vi kom tillbaka till stallet så longerade jag henne lite och hon va ohalt, så länge hon inte springer på nå stenar då men de är ju som vanligt. Så nu räknas hon som frisk och vi laddar för en lättare hoppträning på torsdag. *jippi*

vi va på babysim igår också och Olivia va som vanligt mer vild än tam, helst ville hon "dyka" från kanten hela tiden (fast de ingår ju inte riktigt i planeringen än) jag ska lägga in nått klipp i veckan:)

Nu är det bara att göra sej klar för en jobbvecka:-/

Lotti pyntar för julen redan nu:)


Kommentarer
Postat av: P

Nu laddar vi för ridning hela hösten!!

2012-09-17 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0