Typ 25-års fest

Igår hade Sussie och hennes kompis 25+ fest i en jättemysig lokal i Mediatemplet, riktigt trevligt med god dricka och tilltugg samt roliga tävlingar och trevligt folk:)
Olivia sov i Strömsbro hos mormor och morfar så idag tog jag och Olivia en cykeltur till Lervik och tittade på Helena Persson träning och på em va det babysim på schemat. Olivia mer vild än tam kom idag på att det va jättekul att hålla sej i kanten och sen kasta sej bakåt. Det är ju tur för henne att "någon" tar emot henne:)

Lotti har varit ute på skritturer i regnväder och sköter sej bra fast hon egentligen har ganska mycket överskottsenergi som hon gärna skulle vilja spela ut men hon håller sej i skinnet:) hoppas verkligen att hon blir ohalt snart.

Den här veckan är det min tur att jobba igen....det är konstigt att dom lediga veckorna går mycket fortare:)

Jag köpte nya skor+chaps i fredags, det blev på hööks. Chapsen är nån typ av syntet men dom är jättemjuka och sköna och ser ju ut som skinn. Billiga va dom också:) Fast jag behöver fortfarande nå rejälare skor att ha i vinter också.
Får väl se hur länge stövlarna håller när jag lagat dom igen, jag kanske får önska mej nya i julklapp/present:)


Kommentarer
Postat av: P

Härligt med fest!!

2012-09-03 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0