Familjen Lundin

Det andra paret som är med oss här på Cypern är van att min käre bror Henrik Lundin ofta klantar till det och ser till att vara dyrast med färskpressad apelsinjuice mm. Igårkväll lyckades han tappa en 20 euro sedel när vi skulle betala på resturangen och självklart gick den igenom springorna i golvet!
Servitrisen gör allt hon kan för att få upp pengen med publik från den övriga personalen.
Sen äntligen med hjälp av diverse köksknivar mm lyckades Pappa få upp den till stående ovationer från personal och besökande=)
 
Ja det slutade ju lyckligt, men när vi kommit tillbaka till rummet så skulle jag leta på min mobil som jag ju lämnat på rummet trodde jag men kom ju på sen att jag hade ju haft den när vi satt i Limebaren här på hotellet innan vi gick och åt så det va bara att sticka iväg till infodisken vid 23 igårkväll och som TUR var så fanns den där. Kan ju säga att ingen va förvånad ;-) Men slutet gott allting gott!
Resturangen vi va på igår va iaf alla väldigt nöjda med, har varit lite si och så med de innan. Dom kör mycket med färdiga menyer här (förrätt, huvudrätt och efterrätt) och de brukar va mycket bättre pris på de så igår provade alla en sån.
 
Vädret är vi nöjda med så här långt och det ska bara bli varmare och varmare så vi ska nog klara oss, idag blir det första dagen som vi ska gå till stranden "Nissi Beach" blir spännande=)
 

Kommentarer
Postat av: Sara w

Klart Henke ska unna sig färskpressad juice, har
man semester så har man. Är ju därför man åker iväg
oftast för att lyxa å må bra ;) i Thailand är en juice
så gott som gratis :) hoppas ni har de bra och
hälsa kram

2013-04-23 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0