Familjedag i stallet

Idag lyckades jag få med mej Micke och Olivia till stallet =) Händer ju inte speciellt ofta men egentligen va de ju mest maten på Trödje pizzeria efteråt som lockade....

Men iaf så hoppade jag lite på ridbanan. Olivia fick rida dit och hem, hon tyckte de va väldigt kul fast hon tyckte även att de va onödigt att mamma skulle behöva rida för hon ville nog rida hela tiden ;) Lotti är verkligen snäll med Olivia, det har hon varit ända sedan Olivia va jätteliten och stoppat in huvudet i vagnen för att snusa på henne. Så fort Olivia tog grimskaftet när vi gick in från hagen så började hon gå jättesakta och hon har inget emot när Olivia kommer på ryggen heller. Hon är nog lite klok ändå även om det inte alltid märks =)
 
Olivia somnade i bilen hem och fortsatte sova i soffan och ville INTE vakna när jag försökte väcka henne eftersom hon inte borde sova längre, men tillslut fick jag liv i henne =)
 
På em kvällen så åkte jag med Pappa till Ockelbo för de va crousing där ( kanske inte den största man sett :)) men en trevlig tripp och jag fick ju köra lite sportbil =)
 
Nu ska jag kolla på lite inspelat från EM igen även om jag vet att Roffe blev fyra men kan va kul o så ändå.. Imorgon väntar ytterligare en trevlig dag med lite ridning och sedan mat i Norrsundet. Igår blev det grillat i Strömsbro så vi har det inte alltför dåligt =) Sen längtar jag till onsdag då hoppträningarna börjar igen!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Blir nog en riktig hästtjej ändå! =)

2013-08-25 @ 06:20:11
Postat av: P

Lotti är överintelligent, inte dum! Hörde henne ända hem på söndags morgonen kl 07, då ville hon ut! Klart man blir slut av att rida så där hårt :)

2013-08-25 @ 08:33:59
Postat av: Sofie

Tack för din kommentar! Det är verkligen jättehärligt att vara med häst igen. :) Vilken mysig blogg du har och vilka fina tjejer! Har lagt till din blogg på bloglovin' nu så kan jag följa er.

Svar: Hej, såg att din blogg är lösenordsskyddad nu?? Får man inte läsa den längre eller är det bara tillfälligt? Hoppas du ser det här iaf =) Mvh Agge
Agge

2013-08-29 @ 11:11:40
URL: http://sofiebergling.blogg.se
Postat av: Sofie

Bara tillfälligt, idag låser jag upp den igen! :)

2013-09-06 @ 10:23:19
URL: http://sofiebergling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0