Blåsig dag

Ush vad det blåste idag. Sara va snäll och tog Olivia när jag åkte ut till Lotti, blev en skrittur i stormen med ytterst lite trav. Så tråkigt nu med det hårda underlaget så imorgon får det nog bli ett pass i ridhuset med lite dressyrtrim. 
Efter stallet hämtade jag Sara och Olivia så åkte vi in till stan för bockinvigningen och innan den gick vi till Berggrenska gården där jag visste att de va ponnyridning och Olivia tyckte det va såå kul att få en tur på skorpan :)

Sen va de Lucia och Sean Banan på scenen vid bocken. Fiiina bocken!
Hoppas den får stå till julafton iaf. 
Invigningen avslutades med en väldigt tjusig fyrverkerishow

Dagen avslutades med Max, Mys och solsidan :)




Jag hann med lite julpyntning i fm också men skulle behöva städa undan lite mer och byta/nåla upp gardiner. Fick upp ljusslingan på altanen och även ett ljusnät som jag aldrig använde förra året men det ville inte lysa :( även en liten gran som Olivia fick hade trasiga lampor så får se om man kan köpa nå nya till den. 
Nu är det sängen innan det är dags för en ny vecka igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0