Byrån är

Inte klar..... Började skruva på den natten till lördag men lyckades klanta till det och få in 2 skruvgrejjer i samma hål och den va helt omöjlig att få ur igen så det va bara att lägga ner :( som tur var kunde pappa få ur den. Så efter födelsedagsfirande idag så fortsatte jag men de blev stopp igen då jag kom till att spika fast baksidan, tror inte det blir så poppis om man hamrar vid 24 tiden. Gjorde lågdorna istället då och de va ju lite hamrande på dom också men hoppas jag inte väckte någon:)
Födelsedagen har mest bestått av städning och matlagning och som tur var frågade jag Karin om hon ville fixa Lotti idag, jag hade aldrig hunnit!
Fick massa fina presenter som presentkort, en fin tävlingsskjorta till hoppningen, sängkläder, massa ljus/lyktor. Bara bra saker :) 
Maten jag bjöd på va tacos i olika former. Paj, enchiladas och vanlig tacos. 
Till efterrätt en supergod blåbärscheesecake som vi fick på Saras bröllop i somras å god blev den :) 
Man kan ju undra vad de va i Olivias saft ;)

Nu måste jag sova så jag orkar upp till Km imorgon, fast de är inte så tidigt banbyggnad 11 så runt åtta lär jag kliva upp. Godnatt

Kommentarer
Postat av: P

Tur du inte skulle rida dr.KM också då!? Fast du hade ju kunnat rida MsvB:1:)

2013-12-30 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0