Ljusafton



Så här fint va det på Olivias dagis idag och dom större barnen sjöng massa fina låtar. Vi kom när dom redan hade börjat sjunga så Olivia va med och dansade när dom sjöng, hon va fascinerad av gitarren också :)

Igår tog jag och mamma transporten till ridhuset (lite lata) men när det började regna massor så va det väldigt bra med transport :)
Mysigt med sällskap, synd att vi bara åkte i typ 3 min ;)
Jag tog kandaret igår och det gick bra, galoppen va ganska bra igår, det är lite svårt att hålla trycket ibland men hon jobbade på. Gjorde lite skolor och dom kändes bra. Jag anmälde mej för Hanchen till helgen så då får vi bli lite tuktade igen:) sista hoppträningen för i år är på onsdag och sen blir det KM 28-29/12 i både hopp och dressyr så får väl se om vi är med på båda. 

På em igår åkte jag och Olivia till Lervik på luciashow som va väldigt underhållande, dom är duktiga att komma på saker varje år. Olivia blev nöjd när hon fick en ridtur också. 





Inte så lätt att se vad den sista bilden föreställer men de va så jädra bra nummer. En spegelritt mellan en 6-årig godkänd hingst e. Totilas och Sleipner ;) dom fick verkligen till både bytesserier, galoppiruetter och passager med hingsten, Sleipner hade lite svårare med sina åtta ben och passade på att rulla sej lite när de blev för jobbigt :) det är ju alltså människor under täckena. Hoppas att nån lägger in en bra film på fb. 
På slutet va de lite myror i brallan:)

Nu har Olivia somnat skulle jag tro och antagligen gör jag de snart också men vi hann titta på julkalendern iaf. Den är bra i år :)




Kommentarer
Postat av: P

Mysigt att kärleksparet får åka lite tillsammans! 3 min räcker nog, annars blir det väl hej och hå om dom försöker få till det ;)

2013-12-16 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0