Bad och bad

Den här helgen har Olivia badat fredag, lördag och söndag. Överlycklig tjej :) i fredags va ju Sara och mamma på babysimmet med henne sen på lördagen va jag, Micke och Olivia med David, Linda, Maja, Vilja och Viljam på fjärran. Ett helt gäng alltså, 4 barn och 4 vuxna, jag fick leka mest med dom äldre barnen medans Linda tog dom mindre.
Idag va det det vanliga babysimmet, Olivia skrattar/flinar mest hela tiden när hon är i vattnet. Kanske hon blir en simmare (billigare än ridning iaf), jag höll på ett tag med simträning och de va riktigt kul :)

Själv va jag i stallet på fm och red till ridhuset, blev väl inget jättekrävande pass men jag kände mej nöjd med att hon kändes bra från början. Inga taktfel i traven från början i vänstervarvet och högergaloppen kändes också bra. Gjorde lite skänkelvikningar och dom kändes ganska jämna åt båda hållen, blev även lite annat smått och gott. Blev lite programdelar på slutet så då blev hon lite taggad och får bråttom med allt så jag avslutade med att försöka göra trav-galoppövergångar utan att hon blir så stark i traven efter galoppen, sen när man vill få igenom halvhalterna i traven så är hon så känslig så det nästan blir tvärnitar ibland.
Ska iaf bli roligt med Iaträning på fredag, känns som att det borde gå bättre än förra gången men man vet ju aldrig 😉
På onsdag är det hoppträning som vanligt så jag hoppas den går bra så vi är laddade inför lördagens tävling. Då ska Lotti få ha sin turkosa hoppoutfit 😃

Olivia redo för att bada med Sara


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors gull <3

2013-02-04 @ 15:11:38
Postat av: P

Härligt med turkost! :)
Hu, jag avskyr att simma...

2013-02-04 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0