Bortskämd i helgen

Jag har haft en väldigt lugn helg och varit rätt bortskämd hela tiden:)
Började med att i fredags jobbade jag till ca. 16.15 och sen åkte jag hem en snabbis innan jag åkte till Strömsbro och fick mat där. Micke och Olivia va båda i Norrsundet, Olivia hos Mickes föräldrar och Micke hos David så jag fick en skön natt i ensamhet och kunde sova hur länge som helst. Vaknade såklart vid 05.30 men lyckades somna om och sov väl till 08.30 de är ju länge:) Linda hörde av sej och ville ha sällskap på lite loppisar mm så jag fick väl ställa upp:) Vid 14.30 åkte jag till stallet och tog en ridtur, hade inte ridit på en vecka ju!!! Där va man bortskämd igen eftersom Petra redan gjort allt till Lotti så jag behövde bara rida. Gick väl rätt bra va lite svårt att hålla i tyglarna bara, fick ha dom mellan ringfingret och långfingret så man blev väl inte lika finkänslig:) red iaf fram och tillbaka till sjön och sen red jag lite på gårdsplanen. Hade ingen lust att möta massa skotrar mm så vi höll oss i närheten, Lotti skötte sej bra iaf och jag provade tom lite väldigt lugn galopp:) sen åkte jag ut till Norrsundet och blev lite mer bortskämd med mat hos Mickes föräldrar och bus med Olivia. Sen ville Linda att jag skulle titta på melodifestivalen hos henne så Olivia fick sova kvar en natt till och jag sov också kvar och fick sovmorgon igen. Sen åkte jag och Olivia direkt till min farmor och blev bjudna på lunch och fick även med mej 2 matlådor och efter de åkte vi till babysimmet där vi mötte Linda och Maja. Eftersom inte jag kan bada och Micke inte va hemma så va Linda snäll och badade med henne vilket gick jättebra:) Nu på kvällen har jag varit och tagit in hästarna, Hanna har ridit idag så det gick fort och alla hästar skötte sej exemplariskt när jag tog in (Tur för dom de).

Fingret är det oftast bra med, gör ont ibland bara. Har inte tagit så mycket tabletter i helgen så hoppas jag inte behöver de när jag ska jobba heller. Tycker inte om att äta massa piller egentligen men man vill ju inte ha för ont heller så det är väl bara att packa med lite tabletter i fickorna till jobbet:) blir oftast värre mot eftermiddagarna.
Ska nog lägga mej snart och läsa boken som jag har börjat på "varför gråter inte Emma" verkar äntligen ha hittat en bok som jag fastnat i. Har typ fyra påbörjade böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0