Filmen

Filmen från 1m igår kommer här, det var ju som sagt inte den bästa rundan då jag inte vågade lite på henne men vi tog oss runt och det va målet. Hade iofs varit roligt att få prova hoppa muren men det blir nog fler gånger=)
Man ser på utsprånget i kombinationen (sista hindret) att hon verkligen inte vill hoppa på det blåa i mitten på bommarna och det va ju samma som hon stannade på i 90cm så dom va väl väldigt farliga!!
 
Nu har jag precis kommit hem från lervik och ponnydressyren och den flöt på bra och undanplockningen gick snabbt och smidigt. Jag frågade han som va sjukvårdare vad han trodde om mitt lillfinger och han tyckte att jag skulle åka upp och röntga de. Lustigt nog så va han röntgenläkare på sjukhuset och det hade jag ingen aning om, så jag fick en "remiss" på en papperstallrik =D och jan gå direkt till röntgenavdelningen och säga att jag ska träffa han=) Är ju skönt att få veta om det är något eller inte. Det är ju väldigt praktiskt att jag inte börjar förren 14 imorgon och att Yvonne ska komma strax efter 12 så hon kan följa med mej, dagis är stängt imorgon så Olivia får vara med farmor tills Micke slutar.
 
Skrev i förra inlägget att det skulle vara bild på Lotti men de va de ju inte, hon va ju iaf fin i sitt turkosa på tävlingen
 
Jag har fått reda på varför Lotti blev så konstig en period nu också då hon inte ville fatta höger galopp bl.a. och att höger galoppen va dålig mm. Det va Annika(hon rider Latina) som berättade att en dag när hon släppte ut Latina så hade Lotti kommit och gosat lite med Annika men rätt som det va så upptäckte hon att Latina gått ner till skogen och fick tvärbråttom och kastade sej om får att springa ner men hade halvvägs gått omkull rejält och nästan gjort en kullerbytta så det gnistra om skorna och det va på högerbogen/sidan hon hade landat. Inte så konstigt att hon va lite stel och mörbultad kanske stackarn...
Nu ska jag titta på ponnyakuten=)
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Bra jobbat med brutet finger!!

2013-02-11 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0