Hallååå!!

Här ekar det dålig uppdatering, den som har den här bloggen måste ha väldigt mycket att göra ;-)

Nä men det har väl hänt lite smått och gott, en till hoppträning har passerat och det gick jättebra. Maria var pilot och det va bara tävlingshinder framme så det blev riktig banhoppningsträning:) några missförstånd blev det men dom va jätteduktiga båda två. Jag looovar att filmer kommer ikväll!

I måndags va jag upp till sjukhuset och fick gipset bytt så nu känns det lite renare men obekvämare. Fingret såg inte så fint ut, väldigt tjockt och blått. Får se på tisdag vad det blir för ordinationer sen då:)

I lördags så red jag med Petra till ridhuset, det va tur att vi hade sällskap bland alla skotrar och plogande traktorer. I början kändes det bra i ridhuset men efter ett tag började det rasa snö från taket och Lotti blev spänd och stark, eftersom jag håller tyglarna mellan fel fingrar så blir jag mycket svagare så red ett tag till men sen va det lika bra att avsluta. Hon fick motion iaf:)
Annars har jag haft mycket hjälp av Hanna och det verkar gå bra för henne och Lotti, Eva rider ju också en dag/v så det går ingen nöd på fialottan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0