Hur puckad är jag???

Alldeles nyss så tänkte jag att jag kan nog ta ut fingret ur gipste bara en snabbis för att titta på de för jag får nästan ut de om jag vill men kan meddela att jag inte tänker försöka igen för fy satan vad ont det gjorde när jag böjde lite för mycket och ja nu fattar jag varför gipset sitter där!!! (Kanske för att slå dom puckade i huvudet)
Har iaf fått tid för återbesök med röntgen och att träffa operationsläkaren men de är den 5/3 så det blir 3 vecker efter op dom sa att det skulle bli efter 2 veckor:( men det är väl bara att dras med paketet 1 vecka till... Men det värsta är att det börjar bli så äckligt, undra om man kan få det bytt?

I onsdags på hoppträningen så va Maria snäll och red Lotti och det gick jättebra:) Hon va lite spänd och springig i början men det är ju aldrig lätt att rida en häst man inte är van med. Hoppningen gick iaf, Maria tycker hon hoppar väldigt annorlunda mot hennes hästar. Lotti har ju rätt bra teknik så när hon hoppar med ryggen också så får man en skjuts i rumpan:) Dom hoppade iaf lite studs och en serie med trav in och några enkelhinder. Jag filmade lite men kan inte lägga in de från mobilen så kanske kommer dom under helgen. Maria ska rida henne nästa träning också så de är ju väldigt bra så det inte behöver bli ett långt uppehåll i hoppningen. Jag har inte ridit nått i veckan men imorgon ska jag ta mej upp igen:)

Idag när jag skulle hämta Olivia på dagis så ringde Sara och frågade om jag ville gå på köpis en sväng så jag och Olivia åkte dit och strosa lite, shoppade inget men Olivia fick äta på Ikea och vi tog en fika:) Olivia hade iaf full koll i vagnen.


Kommentarer
Postat av: P

Ha nu fingret i gipset. Annars får du behålla det längre! Det är säkert bara att ringa och be att få det bytt.

2013-02-23 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0