Piller piller

 
Mycket tabletter får man pillra i sej men de är väl bättre än att ha för ont, totalt 14 tabletter per dag. 
Råkade somna en stund på soffan ( som så många andra gånger) men nu har jag tagit mina 4 tabletter så förhoppningsvis kan jag somna om snart. 
Natten till idag så var jag vaken mellan två till strax före fem men sen tog jag piller så då kunde jag somna om till slut men du vakna såklart Olivia 6:) Micke och Olivia följde med och tog ut hästarna så de va skönt. Jag försökte täcka för alla hål på bandaget så gott de gick, vill ju inte ha nån infektion.  
Sen jobbade jag 12-19, kände mej rätt trött men blev lite piggare mot kvällen. Fick väldigt ont ett tag efter jag hade sorterat massa mm. men som tur var finns ju pillrena;) imorgon ska jag jobba 6.30-15. 
 
Det gick väl iaf bra på operationen igår, eller jag hoppas väl de sov ju jag:) tror att jag sov ca. 1,5-2 timmar. Det va skönt att somna som man hört, speciellt eftersom dom gav nått så man typ va full innan:) Trevliga läkare och skötare va det där i sandviken, mest lite äldre herrar som va roliga. Blev väl g. pigg på en gång när jag vaknade men lite virrig va man nog ett tag, glömde bl. a. nyckeln kvar i skåpet där jag hade kläder mm när jag hämtat telefonen:) Micke hämtade mej sen fast bilturen hem va inte så behaglig, kan ju säga att den torra mackan och juicen kom upp igen iaf. Sen några timmar senare kom nästa virrmoment när jag upptäckte att bara ett finger va i det där jättepaketet. Skulle räkna nått på fingrarna och kom ju liksom till 5 redan på pekfingret hela tiden. Provade säkert 5 gånger tills jag fattade:) skyller på att både lillfingret och ringfingret va bedövat så det kanske va därför de kändes så. 
Sen åkte vi ut till Norrsundet och hämtade Olivia som hade fått sova där och jag fick i mej lite mat och en halv semla:)
 
Kunde ju såklart inte få Lotti till lervik på kvällen, vad tänkte jag liksom!!! Så jag hoppas hon är snäll med Eva imorgon trots att hon vilat 2 dagar. Jag tänkte försöka ta mej upp i sadeln en stund på lördag:) måste försöka hitta nån bra vante bara om det är kallt. 
Nä dags att försöka sova då.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstod väl jag å att du inte skulle kunna ta Lotti till Lervik =)

2013-02-15 @ 06:46:31
Postat av: P

Du är duktig som jobbar!

2013-02-16 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0