Såklart

Att det va Lottis skägg som frusit på bilden:) Inte allt för lätt att se kanske.
Jag tog bilden i tisdags efter att jag ridit ett lättare dressyrpass på banan som blivit plogad, jättebra att kunna rida där. Ska nog försöka tömköra en dag nästa vecka.

Igår va det hoppträning och det gick mestadels bra, vattenmattan va dock jättefarlig den här gången så det va bara att lägga ner och komma över. Sen hoppar hon den så fint så. Va nog lite extra farlig för hindret stog precis vid väggen. Jag tog det g. lungt igår eftersom hon varit svullen i ett ben 1v efter ett trampsår på skenbenet, men de va mycket bättre nu så hoppas det inte kommer tillbaka. Vi gjorde iaf lite travhoppning och två linjer, en med räcken och en med oxrar, även en studsserie på volt. Allt sattes ihop till en bana och jag hoppade igenom banan en gång när det inte va så högt och sen avslutade jag henne. Hon har ju inte varit nå halt men ville inte att hon skulle överansträngas nu när det va mycket bättre och på lördag ska hon ju gå 2 dressyrklasser också. Åhh LA debut....:)

Imorgon blir det genrep i ridhuset och rida igenom La:1 programet. Gokväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0