Härlig kvällsritt

Jag och Lotti tog en mysig kvällstur igår efter det hade regnat klart, vi gick in en sväng på skogsridbanan också bara för att känna lite på henne och hon kändes bra så nu är vi laddade för träning imorgon och efter träningen ska hon få duscha inför tävlingen.
Jag började packa lite i morse när jag va i stallet så nu bär det snart av, startlistorna för fredag har kommit och jag rider första klassen 14.40 och andra 16.36 så hon hinner få en liten vila mellan klasserna. Skönt att inte behöva åka så tidigt iaf.
Lotti är ju lite deppig just nu för Latina har åkt iväg till Lövsta igen men idag fick Plopp gå i hagen bredvid henne så då kanske det kändes lite lättare för henne ;)
Tänk om hon hade så långa ben =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Uj vad spännande! Kommer bli superkul :)

2013-06-11 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0