Duktig men spänd Lotta

Tävlingen i söndags gick ju väldigt bra resultatmässigt, en andraplats i våran andra LA start:) den här gången kan vi varken skylla på nybörjartur eller att många hade strykit sej. Men domaren måste helt enkelt ha gillat de hon såg, nu va det ju inte nått jättehögt resultat men hon låg väldigt lågt överhuvudtaget så 63,4% får vi vara nöjda med:) Hon va rätt spänd i några hörn och den första skänkelvikningen va väl inte så lysande och dom förvända galopperna va spända men några större missar hade vi inte iaf. Petra va med som hästskötare så vi blev filmade iaf, även Sussie hade filmat men de har jag inte sett än. Här är iaf en film
http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F#/watch?feature=g-high-u&v=J3Syy_dXKqs
Hoppas att den funkar???

Olivia har varit lite grinig och spytt en gång och haft dålig aptit i helgen så frågan är om det är tänder som spökar igen, på måndagmorgon vaknade jag vid 04.50 av att Olivia skrek för hon hade bajsat. Tog en temp som va 38.1 så Micke fick vara hemma med henne igår. På dagen hade hon inge feber men sov 3,5h!!! När jag kom hem hade hon 38.0 igen så tänkte att det va lika bra hon fick vara hemma idag också men jag skulle vara hemma istället. Men idag är det jag som är sjuk, har spytt 2ggr men känns mer som influensa än magsjuka men jag vet inte riktigt. Olivia däremot är frisk som en nötkärna så lite jobbigt har det ju varit att försöka roa henne. Vi va iaf ut på altanen en liten stund. Jag blir ju hemma i morgon också men frågan är om jag orkar ha Olivia hemma?? Men så drygt att få en karensdag. Nu när man äntligen börjar få full lön så kommer det alltid nått och förstör, felinlagda semesterdagar, brutna fingrar och sjukdomar nu då. Suck.
Ajja får ligga här och tycka lite synd om mej själv och hoppas på att jag kan få äta något ikväll.

En bild från tävlingen


Kommentarer
Postat av: Marita

Ni är så duktiga! Gick ej att se filmen men jag letade på den på youtube så jag lyckades se den ändå =)

2013-03-27 @ 06:57:21
Postat av: P

Bästa Fialotta :)

2013-03-28 @ 09:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0