Kortinlägg

Jag tänker ofta att jag ska skriva ett snabbt inlägg bara men oftast så blir det långt tillslut ändå. Men nu SKA det bli ett kort =)
 
Har kommit hem från hoppträningen för ett tag sedan, den va flyttad till torsdag den här veckan. Idag gick träningen bra. Framridningen kändes bra och faktiskt så skötte hon sej rätt bra även när en ponnygrupp va ute och hoppadde terränghinder bredvid. Började lite spänt i hoppningen och hon stod emot lite men jag va på henne direkt den här gången och i slutet började hon kännas som vanligt och vi fick mycket bättre distanser till hindrena. Hoppade lite styrkebana med serie, studs, 3-kombination mm.
 
Igår skulle Oltner ha kommit och raspa tänderna på Plopp och Lotti men det blev ändrat till måndag istället så då kunde vi passa på att vara med på Uffeträning istället =) Gick g bra, hon spände sej för många saker så vi jobbade mycket med att jag måste ha henne inom ramarna och få ihop henne när hon spänner sej så hon i slutänden inte ska behöva spänna sej hela tiden. Gjorde lite skolor och programdelar.
 
I tisdags så fick jag ett ryck och provade kandertränset på Lotti =)
Hon kunde ha det iaf, ev. att bettena inte var optimala men jag har Plopps stång kvar också så den kanske passar bättre. Hon passar ju bra i dom blå/svarta stenarna men det syns lite dåligt på henne eftersom hon är mörk. Får se om det blir till att prova rida med de nån gång framöver =)
 
Nu är det godnatt, börjar 6.30 imorgon men slutar redan vid 14 så de är skönt, sen är det jobbfest på kvällen =)

Kommentarer
Postat av: P

Klart du ska provrida med kandaret. Då kanske hon håller sig i ramen ;) Om hon inte har fått en viss lada över sig, för då blir det inget ridet alls...gnag gnag...

2013-06-01 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0